dimarts, 19 d’abril del 2016

PEIXOS: Sortida Castell de Sta. Florentina

Anem cap al Castell de St. Florentina
Veiem el Castell i en Carles (el pare de l'Aran) ens comença a explicar algunes curiositats sobre els inicis del Castell de Sta. Florentina com a Casa Fortificada.
Des d'on estem asseguts podem veure els merlets del castell.
I també ens intenta explicar què és una gargola.
Ens  costa una mica de veure perquè no sabem exactament on mirar. La veiem a la càmara i per fi podem veure-la al natural.
Sembla un cocodril!!!
Seguim observant i veiem un escut de pedra i comentem que tot el castell està fet de pedra.
Els pares/mares/avis acompanyants també aprenen de les explicacions.
I mentrestant nosaltres observem un niu de formigues.
I per fi a la porta del castell. Uauauauau!!! Quins lleons!
Ja som a dins! Ara veiem al natural aquelles fotos que ja havíem vist a l'escola. Aquí tenim la llar de foc.
En aquests capitells hi trobem cavallers, princeses, cavalls, etc
I sortim a una terrasseta que tenen. Veieu aquestes lletres què hi posa: SOL SOLET VINE'M A VEURE QUE TINC FRED
Des de la terrasseta veiem els merlets molt d'aprop.
I veiem des d'on els cavallers podien tirar les fletxes sense ser vistos.
I per fi, una de les coses que més ens ha cridat l'atenció: el llit.

3 comentaris:

  1. Vaig estar mes per els nens que per les explicacions...pero del poc que vaig sentir i he vist...em vaig quedar sorpresa! No m'ho esperava tan ben cuidat i tan chulo! Feliçitats i gracies
    per aquesta sortida

    ResponElimina
  2. Vam gaudir molt!!! tant de la visita com dels nens!! moltes gràcies per deixar-nos compatir aquests moments!!

    ResponElimina
  3. Me ha encantado, una salida muy chula!

    ResponElimina